EKONOMİ
Giriş Tarihi : 05-08-2020 12:39   Güncelleme : 05-08-2020 12:45

Kurban Bayramı’nda çevrimiçi alışveriş yüzde 53 arttı

Koronavirüs salgınının etkisinde geçen Kurban Bayramı’nda artışa geçen e-ticaret verileri açıklandı. iPara’nın verilerine göre; Kurban Bayramı’nda çevrimiçi alışveriş verileri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 53 oranında arttı.

Kurban Bayramı’nda çevrimiçi alışveriş yüzde 53 arttı

Koronavirüs salgını nedeniyle artışa geçen çevrimiçi alışveriş cirosu Kurban Bayramı’nda da artışını sürdürdü. iPara altyapısını kullanan markaların satış rakamlarına göre belirlenen verilere göre bu yıl Kurban Bayramı’nda online alışveriş geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 53 artarken; en çok artış yaşanan sektörler ise giyim ve gıda oldu. 

NELER SÖYLENDİ?
@
NAMAZ VAKİTLERİ
HAVA DURUMU
Gazete Manşetleri
E-Bülten Kayıt
ARŞİV ARAMA