Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, gemide bulunan Türk vatandaşlarının Türkiye'ye getirileceği duyuruldu.

AGD-MGV, İstanbul’un Fethi’nin 573. yılını büyük bir programla anacak
AGD-MGV, İstanbul’un Fethi’nin 573. yılını büyük bir programla anacak
İçeriği Görüntüle

"İlgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, vatandaşlarımızda herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı bildirilmiştir" denildi.

Gemide bulunan 3 Türkün, Türkiye'ye ulaştıkları andan itibaren, karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceğinin altı çizildi.