Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), resmi yol durumu bülteniyle sürücüleri bilgilendirdi. Yapılan açıklamaya göre, KGM bünyesindeki belirli otoyollar ile İstanbul’un iki yakasını bağlayan önemli köprülerden geçişler geçici bir süreyle ücretsiz ilan edildi. Seyahate çıkacak olan sürücüler ise hangi yolların ücretsiz olduğunu ve uygulamanın ne zaman biteceğini araştırıyor. İşte KGM otoyol ve köprü geçiş detayları...

Hangi köprü ve otoyollar ücretsiz oldu?

Karayolları Genel Müdürlüğünün işletmesinde olan ve geçiş ücreti alınmayacağı açıklanan noktalar şunlardır:

15 Temmuz Şehitler Köprüsü

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü (FSM)

KGM tarafından işletilen tüm otoyollar

Yap-İşlet-Devret (YİD) modeliyle işletilen özel otoyollar ve köprüler (Osmangazi Köprüsü, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Avrasya Tüneli, Kuzey Marmara Otoyolu vb.) bu uygulamanın dışındadır ve ücretlidir.

Adalet Bakanı Gürlek'ten Terörsüz Türkiye sürecine ilişkin açıklama: Meclis yürütüyor
Adalet Bakanı Gürlek'ten Terörsüz Türkiye sürecine ilişkin açıklama: Meclis yürütüyor
İçeriği Görüntüle

Ücretsiz geçişler ne zaman bitecek?

KGM yol durumu bülteninde ücretsiz geçişlerin son bulacağı tarih ve saat açıkça belirtildi. Buna göre sürücüler; 30 Mayıs Cumartesi günü saat 24.00'e kadar köprü ve otoyollardan ücret ödemeden geçiş yapabilecekler. 30 Mayıs Cumartesi gecesi saat 24.00 itibarıyla normal ücretli sisteme geri dönülecektir.