Türkiye’nin “en büyük yerli burger markası” olarak tanınan ve Türkiye insanının damak tadına uygun, özgün lezzeti ile beğeni toplayan Ercan Burger, dünya çapında başarı ve yaygınlık kazanan yerli lezzet markaları kervanına katılmak üzere harekete geçti.

Bir Ercan Steakhouse markası olan ve Türkiye’yi gerçek “gurme steak burger”le buluşturduklarını ifade eden Ercan Burger, sektöründe 11 yıllık tecrübeye sahip olduklarını belirtiyor.

“Burger’i fast food’dan gurme lezzete dönüştürdük”

Ercan Burger, odaklandığı ve yıllardır aynı kalite ile tüketiciye yaşattığı “gurme burger” lezzetini, bugün Türkiye’nin her noktasına uzanan 68 şubesinde sunduğunu kaydediyor. Burger’i “fast food” ürün olmaktan çıkarıp “gurme bir lezzet”e dönüştürdüklerini iddia eden Ercan Burger, başlıca ilkesinin herkesin daima gönül rahatlığı ile yiyebileceği “en iyi, en leziz, en temiz” burger lezzetini, tüketici ile rahat ve keyifli bir ortamda buluşturmak olduğunu vurguluyor.

Ercan Burger, ulusal ve uluslararası standartlara uygun ürün temin ederek tamamen hijyenik şartlarda depolama ve servis gerçekleştirdiklerini belirterek, gıda güvenliği kuralları çerçevesinde üretim yaptıklarının altını çiziyor.

Ercan Burger, 7’den 70’e herkese hitap ettiğini ifade ettikleri lezzeti, şimdi dünya çapında da tüketiciyle buluşturmaya hazırlandıklarını kaydediyor.

Ercan Burger’den yapılan açıklamada, şu ifadelere yer veriliyor:

“Hedefimiz, 2023’te 223 şubeye ulaşmak”

“Lezzet sektöründe ülkemizden çıkacak yeni bir dünya markası olma yolunda ilerleyen Ercan Burger’in, Cumhuriyetimizin 100. yılı olan 2023’e dair hedefi, 223 şubeye ulaşmak. En büyük yerli burger markamız, Avrupa’nın farklı şehirlerinde ve Orta Doğu’nun yedi bölgesinde açacağı şubelerle bu hedefi gerçekleştirmeyi planlıyor.

Ercan Burger, markasını, damaklarda iz bırakan lezzetini ve hijyen standartlarını en iyi şekilde temsil eden bayileri ile çok yakında evrensel çapta yeni gurur kaynağı markalarımızdan biri olacak.”